2008/06/20 - Dovolená - 5.den - Vranov nad Dyjí, Hardegg

Vedro už od časného rána stejně jako den předtím.. Balíme jídlo pro jistotu do mobilní ledničky, taky plavky a trucující spoludovolenkář se rozhoduje, že jede s náma (cestou na WC zaslechl zvěsti o nedalekém aquaparku..) s vědomím, že jedeme krapet dál.. Směr Vranov nad Dyjí.. Protože ale přijíždíme v době přestávkové, scházíme k místímu hotelu kde plníme bříška.. Abych nezapomněl - ledničku jsme statečně nechali v kempu.. Pak zpátky k zámku. Honza prohlídku vynechává, takže ji absolvujeme s Katkou sami.. Vranovský zámek je rozhodně krásný a všem vřele doporučujeme jeho návštěvu! Cestou na Znojmo sjíždíme na Čížov, kde parkujeme a vyrážíme pěšobusem na Hardeggskou vyhlídku. Přibližně 7km celkem (3,5km tam a zase zpět) je sice v parném a horkém počasí tak akorát, ale za ten výhled to každopádně stojí.. Cestou zpět se ještě autem zastavujeme před Znojmem a nakupujeme ovoce a zeleninu a míříme do kempu.. Večer stíháme další fotbalový šok v podání Turecka a jdeme znechuceně spát..